ATF VI 1L (Для АКПП)
537 ₴
- В наявності
- Код: 841151
- +380 (67) 360-70-32Тільки для консультацій
100% синтетична високотехнологічна малов’язка рідина, спеціально розроблена для сучасних автоматичних коробок перемикання передач (ручний режим, секвентальний режим, електронний контроль…), які оснащенні чи не оснащенні муфтою блокування, та для яких регламентуються рідини із відповідністю специфікації DEXRON VI.
Особливо рекомендується для використання в автоматичних трансмісіях, системах відбору потужності і гідропідсилювачах керма виробників автомобілів з США таких як GM, FORD, CHRYSLER,... автовиробників країн Азії HONDA, HYUNDAI, KIA, ISUZU, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA,...або автовиробників країн ЄС FORD, OPEL,...
Також використовується в автоматичних трансмісіях попередніх поколінь, гідротрансформаторів, гідропідсилювачах керма, механічних і гідравлічних системах, для яких регламентовані рідини типу DEXRON III H чи DEXRON II D.
Перед застосуванням обов'язково звіритися з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.
Загальний обсяг оливи для автоматичної коробки передач:
Модель |
Двигун |
Коробка передач |
Об'єм, л |
Ford Fusion |
1.5/ 1.6/ 2.0 Ecoboost, 2.5 Duratec |
6FMR (6F35) |
8.5* |
Ford Fusion |
2.0 Hybrid/ Hybrid Energy |
ECVT |
8.5* |
Ford Fusion |
2.7 Ecoboost |
6F55 |
11* |
Ford Edge |
2.0 Ecoboost |
6FMR (6F35) |
8.5* |
Ford Edge |
2.7 Ecoboost |
6F55 |
10,4* |
Ford Edge |
3.5 Ecoboost |
6F50 |
10,4* |
Ford Explorer |
2.3 Ecoboost |
6FMR (6F35) |
8,5* |
Ford Explorer |
3.5 Duratec/ 3.5 Ecoboost |
6F50 |
10,3* |
Ford Explorer |
3.5 Duratec/ 3.5 Ecoboost |
6F55 |
11* |
Ford Escape |
1.5/ 1.6/ 2.0 Ecoboost, 2.5 Duratec |
6FMR (6F35) |
8.5* |
Ford Mustang |
2.3 Ecoboost, 3.7/ 5.0 Duratec |
6R80 |
10.98* |
Ford C-MAX |
2.0 Hybrid/ Hybrid Energy |
ECVT |
8.5* |
Ford Transit Connect |
1.5/ 1.6 Ecoboost, 2.5 Duratec |
6FMR (6F35) |
8.5* |
* Приблизна ємність сухого заповнення. Фактична кількість може змінюватися під час заміни трансмісійної рідини.
НАШІ РЕКОМЕНДАЦИИ
Для часткової заміни буде досить половини загального об'єму трансмісійної рідини з округленням у велику сторону. Наприклад, для Ford Fusion 1.5/ 1.6/ 2.0 Ecoboost, 2.5 Duratec з коробкою передач 6FMR (6F35) за таблицею загальний об'єм 8,5 л трансмісійної рідини, тому для часткової заміни буде досить 5 банок оливи, а для часткової заміни у два етапи досить 9 банок оливи. Часткова заміна трансмісійної рідини зумовлена неможливостю повного зливання оливи з АКПП.
Ми рекомендуємо робити часткову заміну олії в АКПП приблизно кожні 60 тис. км пробігу, а у разі пробігу понад 100 тис км. робити часткову заміну трансмісійної рідини у два етапи:
- Часткова заміна оливи, далі пробіг до 1 тис. км;
- Повторно часткова заміна оливи.
У такий спосіб ви отримуєте майже 80% свіжої олії та продовжите ресурс експлуатації АКПП.
Після заміни оливи в АКПП рекомендується зробити адаптацію коробки.
АДАПТАЦІЯ (НАВЧАННЯ) КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ
Попередньо рекомендується очистити попередні таблиці адаптації за допомогою Forscan або UCDS.
Двигун і трансмісія мають бути за нормальної робочої температури.
У разі запущеного двигуна та натисканого гальма перемикайте передачі з паузою 4 секунди, перебуваючи на кожній; у порядку N — R — D — D — D — N. Повторіть цей набір дій двічі. Якщо після цього перемикання відчуваються занадто м'якими або жорсткими — повторіть процедуру.
Ведіть машину і, прискорюючись у середньому темпі, у такий спосіб, щоб перемикання на підвищене передавання відбувалося на 2000 обертів на хвилину, розженіться до 80 км/год і плавно загальмуєте. Повторіть цю процедуру двічі.
Ведіть машину і, прискорюючись у середньому темпі, у такий спосіб, щоб перемикання на підвищене передавання відбувалося на 3000 обертів за хвилину, розженіться до 80 км/год і плавно загальмуєте. Повторіть цю процедуру двічі.
У разі запущеного двигуна та натисканого гальма перемикайте передачі з паузою 4 секунди, перебуваючи на кожній; у порядку N — R — D — D — D — N. Повторіть цей набір дій двічі.
З нерухомого положення прискорюйтеся до 40 км/год, потім припиніть пришвидшення і дайте машині уповільнитися до 16 км/год. Повторіть цю процедуру двічі.
ЗАСТОСУВАННЯ ДЛЯ ТОРМОЗА ПОНИЖНИХ ПЕРЕДАВ
Під час переміщення селектора з положення N у положення D відбувається вмикання гальма знижувальних передач. Багато техніки забуваю виконати цю процедуру навчання, навіть у випадках, коли її навчання є простим.
1. Утримуйте важіль у положення N понад 2 секунди, а потім переведіть у положення D.
2. Поверніть важіль у положення N вичекавши не мене 2 секунди.
Повторіть ці дії 3-4 рази. Після такого навчання ЕБУ коробки передач визначить основний коефіцієнт керування для гальма знижувальних передач. Цей коефіцієнт буде використовуватися та компенсуватиметься під час кожного вмикання гальма знижувальних передач.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Motul |
Країна виробник | Франція |
Вид масла | Синтетичне |
Застосування за типом | Легкові автомобілі |
Об'єм рідини | 5 л |
Енергозберігаюче масло | Так |
Тип коробки передач | Автоматична |
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Для типу двигунів | Бензиновий |
- Ціна: 537 ₴