Продавець Ford Club розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
812 відгуків

Графік роботи магазину: ПН-ПТ з 9-00 до 17-00, відправлення замовлень о 12-00. Оформити замовлення можливо ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ САЙТ, вибравши один з чотирьох способів оплати. Всім добра та миру!

ATF VI 1L (Для АКПП)

ATF VI 1L (Для АКПП)

537 ₴

  • В наявності
  • Код: 841151
+380 (63) 419-92-72
Тільки для консультацій.
  • +380 (67) 360-70-32
    Тільки для консультацій
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
ATF VI 1L (Для АКПП)ATF VI 1L (Для АКПП)
537 ₴
В наявності
+380 (63) 419-92-72
Тільки для консультацій.
  • +380 (67) 360-70-32
    Тільки для консультацій
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

100% синтетична високотехнологічна малов’язка рідина, спеціально розроблена для сучасних автоматичних коробок перемикання передач (ручний режим, секвентальний режим, електронний контроль…), які оснащенні чи не оснащенні муфтою блокування, та для яких регламентуються рідини із відповідністю специфікації DEXRON VI.
Особливо рекомендується для використання в автоматичних трансмісіях, системах відбору потужності і гідропідсилювачах керма виробників автомобілів з США таких  як GM, FORD, CHRYSLER,... автовиробників країн Азії HONDA, HYUNDAI, KIA, ISUZU, MERCEDES, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA,...або автовиробників країн ЄС FORD, OPEL,...
Також використовується в автоматичних трансмісіях попередніх поколінь, гідротрансформаторів, гідропідсилювачах керма, механічних і гідравлічних системах, для яких регламентовані рідини типу DEXRON III H чи DEXRON II D.
Перед застосуванням обов'язково звіритися з інструкцією по експлуатації транспортного засобу.

Загальний обсяг оливи для автоматичної коробки передач:

Модель

Двигун

Коробка передач

Об'єм, л

Ford Fusion

1.5/ 1.6/ 2.0 Ecoboost, 2.5 Duratec

6FMR (6F35)

8.5*

Ford Fusion

2.0 Hybrid/ Hybrid Energy

ECVT

8.5*

Ford Fusion

2.7 Ecoboost

6F55

11*

Ford Edge

2.0 Ecoboost

6FMR (6F35)

8.5*

Ford Edge

2.7 Ecoboost

6F55

10,4*

Ford Edge

3.5 Ecoboost

6F50

10,4*

Ford Explorer

2.3 Ecoboost

6FMR (6F35)

8,5*

Ford Explorer

3.5 Duratec/ 3.5 Ecoboost

6F50

10,3*

Ford Explorer

3.5 Duratec/ 3.5 Ecoboost

6F55

11*

Ford Escape

1.5/ 1.6/ 2.0 Ecoboost, 2.5 Duratec

6FMR (6F35)

8.5*

Ford Mustang

2.3 Ecoboost, 3.7/ 5.0 Duratec

6R80

10.98*

Ford C-MAX

2.0 Hybrid/ Hybrid Energy

ECVT

8.5*

Ford Transit Connect

1.5/ 1.6 Ecoboost, 2.5 Duratec

6FMR (6F35)

8.5*

* Приблизна ємність сухого заповнення. Фактична кількість може змінюватися під час заміни трансмісійної рідини.

НАШІ РЕКОМЕНДАЦИИ

Для часткової заміни буде досить половини загального об'єму трансмісійної рідини з округленням у велику сторону. Наприклад, для Ford Fusion 1.5/ 1.6/ 2.0 Ecoboost, 2.5 Duratec з коробкою передач 6FMR (6F35) за таблицею загальний об'єм 8,5 л трансмісійної рідини, тому для часткової заміни буде досить 5 банок оливи, а для часткової заміни у два етапи досить 9 банок оливи. Часткова заміна трансмісійної рідини зумовлена неможливостю повного зливання оливи з АКПП.

Ми рекомендуємо робити часткову заміну олії в АКПП приблизно кожні 60 тис. км пробігу, а у разі пробігу понад 100 тис км. робити часткову заміну трансмісійної рідини у два етапи:

  • Часткова заміна оливи, далі пробіг до 1 тис. км;
  • Повторно часткова заміна оливи.

У такий спосіб ви отримуєте майже 80% свіжої олії та продовжите ресурс експлуатації АКПП. 

Після заміни оливи в АКПП рекомендується зробити адаптацію коробки.

АДАПТАЦІЯ (НАВЧАННЯ) КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ

Попередньо рекомендується очистити попередні таблиці адаптації за допомогою Forscan або UCDS. 

Двигун і трансмісія мають бути за нормальної робочої температури.
У разі запущеного двигуна та натисканого гальма перемикайте передачі з паузою 4 секунди, перебуваючи на кожній; у порядку N — R — D — D — D — N. Повторіть цей набір дій двічі. Якщо після цього перемикання відчуваються занадто м'якими або жорсткими — повторіть процедуру. 
Ведіть машину і, прискорюючись у середньому темпі, у такий спосіб, щоб перемикання на підвищене передавання відбувалося на 2000 обертів на хвилину, розженіться до 80 км/год і плавно загальмуєте. Повторіть цю процедуру двічі. 
Ведіть машину і, прискорюючись у середньому темпі, у такий спосіб, щоб перемикання на підвищене передавання відбувалося на 3000 обертів за хвилину, розженіться до 80 км/год і плавно загальмуєте. Повторіть цю процедуру двічі. 
У разі запущеного двигуна та натисканого гальма перемикайте передачі з паузою 4 секунди, перебуваючи на кожній; у порядку N — R — D — D — D — N. Повторіть цей набір дій двічі. 
З нерухомого положення прискорюйтеся до 40 км/год, потім припиніть пришвидшення і дайте машині уповільнитися до 16 км/год. Повторіть цю процедуру двічі.

ЗАСТОСУВАННЯ ДЛЯ ТОРМОЗА ПОНИЖНИХ ПЕРЕДАВ
Під час переміщення селектора з положення N у положення D відбувається вмикання гальма знижувальних передач. Багато техніки забуваю виконати цю процедуру навчання, навіть у випадках, коли її навчання є простим. 
1. Утримуйте важіль у положення N понад 2 секунди, а потім переведіть у положення D. 
2. Поверніть важіль у положення N вичекавши не мене 2 секунди. 
Повторіть ці дії 3-4 рази. Після такого навчання ЕБУ коробки передач визначить основний коефіцієнт керування для гальма знижувальних передач. Цей коефіцієнт буде використовуватися та компенсуватиметься під час кожного вмикання гальма знижувальних передач.

Основні атрибути
ВиробникMotul
Країна виробникФранція
Вид маслаСинтетичне
Застосування за типомЛегкові автомобілі
Об'єм рідини5 л
Енергозберігаюче маслоТак
Тип коробки передачАвтоматична
Тактність двигунаЧотиритактний
Для типу двигунівБензиновий
  • Ціна: 537 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner